torsdag 9 januari 2014

Dag 6

Dag 6: 9/1

Idag har vi ÄNTLIGEN fått internet anslutning här hemma!!!!

Nu kan man skypa med alla!! Ska bli galet nice!


Efter den långa vilan känner jag mig även mycket bättre och nu ska vi ut på utflykt i stan ett tag! Kommer bli kul :)


Vi gick och åt på en väldigt trevlig restaurang precis vid Ganges och huvud Ghaten (de sidor vid Ganges där folk ber), där åt jag en riktigt smaskig Biryani och sedan gick vi runt i shopping distriktet runt huvud ghaten. Så fina smycken, kläder och allt!

Men jag shoppade lite böcker och kort! :)

riktiga bargains!


Senare kom vi hem och vi vilade lite och har äntligen fixat internetet komplett nu!

Vi åt en underbar fiskcurry hos familjen Singh och pratade som vanligt kvällsmys :)


Sen nu har jag skypat med mamma och en del kompisar, men uppkopplingen är så dålig ibland att man måste avbryta samtalen och jag kan inte ringa alla på en gång! :)


Imorgon blir det mer shopping, ska köpa lite kläder tänkte jag och religiösa hindu mystiska saker! Intressant som satanaaa :)


Ciao F

Namaste






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar