lördag 11 januari 2014

नमस्ते

नमस्ते

Idag har varit en rätt lugn dag, jag har skrivit klart mina hemtentamen som jag hade kvar att skriva! Check! 

Sedan var vi på stan som vanligt :) 
Vi åt på Silverspoon restaurang i Lanka väldigt nice ställe :) 

Vi hamnade där av en slump för vi vandrade runt och plopp så var vi där :) 
När vi ändå var där fixade vi Beatrice sari :) det var kul att träffa han försäljaren och hans kompisar :) 


Sedan skulle bi åka hem igen och det var värsta bilkön!!! Shit det var kaos, inga words needed! Hahahahaha älskar Indien<3 

Känner mig mer och mer hemma i det här kaoset! Det är så jag!!! 

Kvällen.spenderades med Vandana och Goloo :) hon hade gjort superb mat som vanligt och vi kollade på india has got talent! Så sjukt mycket bättre än Sveriges motsvarighet :) blev gråtfärdig flera gånger :) 

Jag känner som den här tatueringen angående stress och krav!!! 
Over and out 

नमस्ते

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar