söndag 12 januari 2014

नमस्ते

नमस्ते! 
Förlåt att jag inte hann skriva igår, glömde bort det totalt här! 

Jag blev klar med mina hemtentamen som jag hade som "rester" att klara av (vårterminen slutar i mitten på januari på universitet)! Så det känns skönt! 
Nu kan jag fokusera på nuet och att leva här! Klarade dem båda på mindre än 4 dagar totalt... Bam! 


Jag shoppade även igår, snygga skor och traditionella indiska kurtor som män bär, väldigt fina och även saker till skolan, som börjar idag!!!! 

Vi umgicks även med familjen och käkade gott och kollade "Indias got talent", riktigt bra och underhållande program! Indier kan alltid göra allt intressant på något sätt, med skådespel, musik och humor :) 

Jag känner att jag saknar alla där hemma lite grann, jag tror jag fattat att jag flyttat nu... Men jag är snart hemma igen och Skype finns ju! :) 

Har skypat med många redan så det är skönt att få lite uppdates om hemma :) 

Idag börjar skolan och jag är mer än peppad!!! Ska bli så kul och intressant! Dessutom blir det lite tråkigt att inte göra något för en sådan som mig som gillar att ha mycket att göra :) 

नमस्ते

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar