torsdag 2 januari 2014

नमस्ते

Hej! Namaste!

Här är min nystartade blogg, jag skapat för min resa till Indien och min utbytestermin i Varanasi och Mussorie, samt de resor jag ska göra i Indien. Jag vet att den inte är professionell direkt, men den är mest till för mig själv för att komma ihåg allt jag är med om och mina tankar!
Som en dagbok lite grann :)

Jag åker som sagt imorgon, har stressat som en galning här hemma och packat alla kläder, papper, dokument och hygienartiklar. Men samtidigt känner jag att om något glöms får jag köpa det där borta! :)

Jag har delade känslor om denna resa, det är en livslång dröm för mig att se detta fantastiska land och dessutom bo där, men jag kommer att sakna mina nära och kära, min familj, mina vänner och en speciell person.

Ett halvår går dock snabbare än vad en tror och snart är jag tillbaka :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar