torsdag 8 maj 2014

गंगा बाँट, हैरकट और डीननेर

Hej namaste! 
Här kommer ännu ett blogg inlägg! 
Har varit rätt upptagen de senaste dagarna med att packa och göra i ordning för att åka iväg samt haft prov i skolan. I grammatik allt, slut test! 
Det gick sådär hoppas jag klarat det! 

Har åkt en sista båtfärd på Ganges på morgonen med skolan, det kändes mer magiskt än vanligt, kanske för att jag ska åka  bort. Men jag känner mig som en del av den här staden. Jag kommer komma tillbaka :)
Många fler gånger! 

Sedan har jag fixat med postkontoret igen, mer paket och brev etc. Jag har sagt hej då till massor av folk jag känner och att vi ses igen, på traditionellt indiskt vis och jag har även klippt mig! 
Ikväll käkade vi på Surya hotel som är ett fint hotell i Cantonment med familjen och vi bjöd dem på mat för att visa vår tacksamhet! Så mysigt var det :) 
Kommer verkligen sakna dem alla! 

Nu låste jag sova vi har avslutning imorgon :) 
Godnatt! 

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar