tisdag 1 april 2014

शुक्रुवार

Namaste! 

Idag fredag har vi haft lektioner i skolan där vi har läst texter och sedan diskuterat grammatik! Vi har även planerat resor! 

Sedan har vi shoppat jag och Beatrice, jag köpte fler presenter så nu är listan 99% klar! Känns super skönt! 

Jag har fått en del tankeställare här i Indien om mitt liv hemma, hur det kommer vara etc. Jag kommer nog ha svårt att använda vänster hand att göra saker med då den anses oren här och jag inte använder den nästan.

För det andra att äta med händerna haha, en vana som jag kommer ha svårt att avvänja mig med :( så enkelt och praktiskt! 

Samt att prata med människor hur som helst, när som helst, samt att alltid vara omgiven av så mycket liv och rörelse.

Jag har även klippt mig idag! 
Detta blir ett kort inlägg för vi ska upp tidigt som satan imorgon typ kl 04 för vi ska till Bodh Gaya, platsen där Buddha under bodhi trädet fann Nirvana och blev just Buddha! 

Ska bli super intressant! Men måste vila innan dess, det är en bit dit och vi blir där hela dagen! 
Namaste! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar