måndag 3 februari 2014

Namskarrrr!

Hello! Namaste! 
Idag har vi försökt fixa internet återigen då det är fruktansvärt segt!! 
Så vi spenderade större delen av dagen i Luxa, shopping diskriktet. På grund av att de jobbade så segt.

Jag älskar det här landet, allt med det, men när något ska fixas får en räkna med att "5min" är 5 timmar. Så är det bara :) 

Jag lade även märke till alla statyer av gudinnan Sarasvati som pryder staden och folk köper dem.
Hon är utbildningens och kunskapens gudinna som har sin egna festival imorgon! 
Intressant :) 

Sedan hade vi grammatik lektion :) gick super idag! Rätt lätt :) 

Jag träffade även min indiska vän Abhishek och åt glass och snackade om allt möjligt i gallerian Vijaya :) det vad kul och även att öva hindi :) 

Snart blir det middag! Tur att jag tränar som jag äter nu hahahaha :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar