måndag 3 februari 2014

Namaskar!

Hej alla! Namaskar! 

Helgen som vad flöt på rätt lugnt, vi tänkte besöka slottet Ramnagar på andra sidan ganges men så blev det inte då det  var för kallt! Så jag och Bea gick på bio och såg "One by two" som är en kärleks film och som även var mycket bra tycker jag :) 

Sedan åt vi en god lunch på lazeez som vanligt, min älskade thali! Helt superb!

Har även börjat träna också då jag äter så mycket mat hahaha, och för att må bättre. Ska även försöka sluta röka helt, börja med yoga och äta hel vegetariskt.
Några mål sådär! Bam! 

Söndagen strosade vi bara runt på stan och ghaterna och kom riktigt högt upp så vi fick värsta utsikten! Underbar känsla :) 
Och vilken vy man hade över ganges och hela stan! 

Jag pluggade även då vi har en hel del att göra :) vilket självfallet är kul! 

Vi har även gått förbi ghaterna där de kremerar folk, lite blandade känslor över det då det i väst är sådan tabu kring döden medan det här är en del av ett långt kretslopp. 

Namaskar 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar